bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

1  Ga naar het product dat je wilt bestellen, selecteer eventueel de gewenste opties (verschillende kaarten/art prints bij sets), vul het aantal producten in dat je wilt en klik op ‘in winkelmand’.
2  Open het winkelmandje door boven het product op de verschenen melding ‘winkelmand bekijken’ of rechts boven op de website op ‘winkelmandje’ te klikken.
3  Controleer jouw bestelling, selecteer de gewenste verzendmethode en klik op ‘doorgaan naar afrekenen’.
4  Vul jouw gegevens in en kies de gewenste betaal- en verzendmethode.
5  Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina waar je kunt afrekenen.
6  Als jouw bestelling gelukt is ontvang je een bevestigingsmail. Let op: alle communicatie zal gaan via het mailadres dat je hebt opgegeven bij het bestellen. Controleer dus of jouw gegevens correct zijn ingevuld.
7  Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je opnieuw een e-mail.

 

Heb je vragen over het bestelproces of jouw bestelling, neem dan contact met mij op.

Het lukt niet om mijn bestelling te plaatsen.

Het kan zijn dat er in de browser iets misgaat, waardoor het bijvoorbeeld niet lukt om een betaalmethode te kiezen of jouw bestelling te bevestigen. Neem in dat geval contact met mij op. Geef in het contactformulier een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem en ik los het z.s.m. voor je op!

Hoe kan ik een gedicht personaliseren?

In de shop staat het product ‘gepersonaliseerd gedicht‘. Meer informatie over het proces vind je in de productbeschrijving.

Houd er rekening mee dat ik dit gedicht speciaal voor jou schrijf en dat de levertijd dus 2-3 weken kan bedragen.

Wil jij jouw gepersonaliseerde gedicht liever afgedrukt hebben? Ga dan naar de shop en voeg ‘gepersonaliseerde ansichtkaart‘ of ‘gepersonaliseerde art print‘ toe. Kies de gewenste hoeveelheid en bestel zoals normaal. 

Kan ik ook een stickervel of losse stickers personaliseren?

Nee, nu kan dat helaas (nog) niet. Mocht je een specifiek verzoek hebben kun je altijd contact met me opnemen, dan komen we er samen vast uit!

Kan mijn bestelling als cadeau naar iemand anders verzonden worden?

Ja, natuurlijk kan dat!

Hierbij is het wel belangrijk dat je de adresgegevens van degene opgeeft waar het cadeaupakket heen moet.

Laat bij de bestelnotities op de pagina ‘afrekenen’ even weten dat het een cadeau is en voor wie (en eventueel een korte tekst voor op een bijgevoegd kaartje), dan zorg ik dat het een extra groot feest is om jouw cadeau te ontvangen.

Is er een minimum bestelwaarde?

Nee, die is er niet.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Aangezien Je Hart onder de kleine ondernemersregeling valt wordt er geen btw berekend.

Zijn er kortingscodes en hoe kan ik ze gebruiken?

Ja, in bepaalde perioden zijn er kortingscodes beschikbaar. De kortingscodes zijn te vinden op mijn instagram. Daarnaast zijn er speciale acties voor leden van mijn nieuwsbrief. Heb jij je nog niet ingeschreven voor de nieuwsbrief? Scroll dan nu naar de onderkant van deze pagina en laat rechts onderin onder ‘nieuwsbrief’ jouw gegevens achter om nooit meer een actie te missen!

 

Een kortingscode kun je op twee plaatsen invoeren: in jouw winkelmandje of bij het afrekenen. Heb je een kortingscode, maar werkt hij niet goed, laat het mij dan weten voor je jouw bestelling plaatst. Na het betalen is het helaas niet mogelijk om de korting alsnog te verwerken of terug te betalen, dus zorg dat je hem op tijd invult!

Welke betaalmethoden zijn er?

Je kunt betalen met iDeal, PayPal en Bancontact. Je kunt jouw betaalmethode doorgeven bij het afrekenen. Uiteraard zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Mis je een betaalmethode, laat het mij dan even weten

Kan ik een account aanmaken?

Ja, tijdens het bestellen wordt automatisch gevraagd of je een account hebt of wilt maken. Met een account kun je jouw bestellingen later bekijken.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Helaas gebeurt het nog wel eens dat mijn mails in de spam-box terecht komen. Controleer dit daarom eerst. Tip: voeg bestelling@vanjehart toe aan jouw adresboek om dit in de toekomst te voorkomen.

Kun je de bevestigingsmail nog steeds niet vinden, dan is er wellicht iets fout gegaan bij het invoeren van jouw gegevens. Stuur me in dat geval alsjeblieft een bericht via het contactformulier, zodat ik het voor je kan oplossen.

Ontvang ik een factuur?

Als jouw bestelling geplaatst is ontvang je automatisch een bevestigingsmail met de details van jouw bestelling. In het pakket zelf zit geen factuur, zodat bestellingen ook veilig als cadeau verzonden kunnen worden. 

Heb je een account gemaakt, dan kun je jouw bestelinformatie ook terugvinden onder ‘account‘ en ‘bestellingen’.

Heb je een factuur nodig voor jouw bedrijf, neem dan contact met mij op.

Staat de informatie die jij zoekt hier niet tussen, bekijk dan de veelgestelde vragen of neem gerust contact met mij op via het contactformulier.

bestellen bij Je Hart