veelgestelde vragen
It’s just me, myself and I!
Lees hier alles over mij (Jennifer) en hoe Je Hart is ontstaan.
Heb je een vraag m.b.t. de website of jouw bestelling? Neem dan contact met me op via het contactformulier. Om het proces te versnellen is het fijn als je hier zo veel mogelijk informatie achterlaat (zoals jouw ordernummer).
Wil je jouw verhaal kwijt of gewoon even kletsen? Stuur me dan een DM op instagram.
Ja, dat kan! Neem even contact met me op en laat me weten wat je graag zou willen doen, dan kijken we wat we af kunnen spreken.
Alle producten worden door mij met de hand geschreven en getekend op mijn iPad (met uitzondering van het kaartendeck, die wordt met de hand en inkt gekalligrafeerd). Daarna print ik ze op hoge kwaliteit papier (voor meer info zie de productbeschrijving). Wees je ervan bewust dat er kleine kleurverschillen op kunnen treden, door de instellingen van jouw scherm. Als jouw bestelling compleet is pak ik het met liefde in, zodat het echt een cadeautje voor jezelf (of voor een ander) is om het thuis uit te pakken.
Nee. Je koopt het product, niet het copyright. Het is daarom niet toegestaan zelf mijn producten te reproduceren.
Natuurlijk mag je wel een foto van jouw aankoop delen als je er heel blij mee bent, bijvoorbeeld op instagram, mits je mijn naam/website erbij vermeldt en me tagt.
Ik heb het product eerder gezien, maar het staat nu niet meer in de shop.
Het kan zijn dat bepaalde producten (tijdelijk) niet in de shop verkrijgbaar zijn. De collectie wisselt namelijk voortdurend. Ben je op zoek naar een specifiek product, stuur me dan een bericht, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Ik heb een idee voor een nieuw product.
Ik sta altijd open voor nieuwe ideeën, dus dat kan zeker. Geef het aan me door en ik ga kijken wat ik voor je kan doen!
Ben je op zoek naar een gepersonaliseerd gedicht? Kijk dan hier. Deze gedichten kunnen ook geleverd worden als ansichtkaart of art print.
1. Klik op het product waar je meer informatie over wilt hebben
2. Scroll naar beneden en klik op ‘beschrijving’. Hier zie je een uitgebreidere beschrijving van het product.
3. Daarnaast kun je ook op ‘extra informatie’ klikken als je meer wilt weten over het gewicht of de afmetingen.
Staat de informatie die jij zoekt er niet tussen? Neem dan even contact met mij op.
Ik kan mijn bestelling niet plaatsen.
Het kan zijn dat er in de browser iets misgaat, waardoor het bijvoorbeeld niet lukt om een betaalmethode te kiezen of jouw bestelling te bevestigen. Probeer de website te openen in een andere browser. Helpt dit niet, neem dan contact met mij op. Geef in het contactformulier een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem en ik los het z.s.m. voor je op!
Ik krijg geen bevestigingsmail.
Helaas gebeurt het nog wel eens dat mijn mails in de spam-box terecht komen. Controleer dit daarom eerst. Tip: voeg bestelling@vanjehart toe aan jouw adresboek om dit in de toekomst te voorkomen.
Kun je de bevestigingsmail nog steeds niet vinden, dan is er wellicht iets fout gegaan bij het invoeren van jouw gegevens. Stuur me in dat geval alsjeblieft een bericht via het contactformulier, zodat ik het voor je kan oplossen.
Mijn wachtwoord werkt niet/ben ik vergeten.
Klik op deze link om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Mijn probleem/vraag staat hier niet tussen.
Stuur mij een mail via het contactformulier en beschrijf jouw probleem zo nauwkeurig mogelijk, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!
Ik doe altijd mijn best om jouw bestelling zo snel mogelijk te produceren en te verzenden, maar het blijft een one-woman-business en kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel.
Je kunt altijd contact met me opnemen, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
Fijn dat je een review wilt achterlaten! Dat helpt anderen om het product nog beter te leren kennen.
1. Log in op de website
2. Ga in de shop naar het product dat je gekocht hebt en waar je een review over wilt schrijven
3. Scroll iets naar beneden en klik op ‘beoordelingen’
4. Klik het aantal sterren aan dat je het product wilt geven (0 = heel slecht, 5 = awesome!) en leg daaronder uit hoe je tot deze beoordeling bent gekomen
5. Verstuur de review
Bedankt!
Ja, dat kan.
Standaard kun je gebruik maken van het betalen in 3 maandtermijnen van €235,-. Als je hier gebruik van wilt maken kun je de eerste termijn betalen via deze link. Voor de volgende termijnen zal ik 1 en 2 maanden na de eerste betaling een betaalverzoek sturen die binnen 7 dagen voldaan moet worden. Wanneer de termijnen niet op tijd betaald worden ben ik helaas genoodzaakt om het coachingstraject (tijdelijk) stop te zetten.
Staat de informatie die jij zoekt hier niet tussen, bekijk dan de knoppen hieronder of neem gerust contact met mij op via het contactformulier.