verzendinformatie

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Ik verpak alle bestellingen met extra liefde. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden maak ik standaard gebruik van reguliere enveloppen. Wil jij jouw bestelling in een verstevigde envelop ontvangen? Kies dan bij het afrekenen voor ‘brievenbus verstevigd’. Hier vind je ook andere opties, zoals track & trace of bestelling afhalen.

De maximale afmeting van de enveloppen is 32,4 x 22,9 x 3,2 cm, dus controleer of dit door jouw brievenbus past. 

Welke verzendmethoden en -kosten zijn er?

De verzendmethoden en -kosten zijn afhankelijk van jouw locatie en of je Track & Trace wilt gebruiken. Alle pakketten worden verstuurd met PostNL en verzendkosten zonder Track & Trace of verstevigde envelop worden berekend op basis van het gewicht van het pakket. Mocht je in de buurt van Wateringen wonen, kun je jouw pakket ook gratis af komen halen. Zodra jouw pakketje klaarligt neem ik contact met je op om een moment te plannen voor het afhalen.

Bij het afrekenen kun je aangeven welke verzendmethode jij kiest.

Naar Nederland
Brievenbus
0-20 gr       €0,91
20-50 gr     €1,81
50-100 gr   €2,73
100-350 gr €3,64
> 350 gr     €4,00

Brievenbus verstevigd
elk gewicht €2,99

Met Track & Trace
elk gewicht €3,99

Naar België
Brievenbus
0-20 gr       €1,50
20-50 gr     €3,00
50-100 gr   €4,50
100-350 gr €7,50
> 350 gr     €9,00

Brievenbus verstevigd
elk gewicht €5,99

Met Track & Trace
elk gewicht €13,00

Wanneer je kiest voor verzenden zonder Track & Trace is jouw pakket (ook voor mij) niet meer te volgen zodra het verstuurd is. Dit is dus op eigen risico.

Wil je iets naar een ander land laten verzenden? Neem dan contact met mij op, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat kan! Als je in de buurt woont of komt van Wateringen kun je gratis jouw pakket op komen halen. Je kunt voor deze optie kiezen bij het afrekenen.
Zodra jouw bestelling klaar is neem ik contact met je op om een datum en tijd te plannen.

 

Mijn producten zijn (nog) niet in een fysieke winkel te koop. Mocht hier verandering in komen zal ik dit natuurlijk aankondigen.

Kan mijn bestelling als cadeau voor iemand anders verzonden worden?

Ja, natuurlijk kan dat!

Hierbij is het wel belangrijk dat je de adresgegevens van degene opgeeft waar het cadeaupakket heen moet.

Laat bij de bestelnotities op de pagina ‘afrekenen’ even weten dat het een cadeau is en voor wie (en eventueel een korte tekst voor op een bijgevoegd kaartje), dan zorg ik dat het een extra groot feest is om jouw cadeau te ontvangen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden  verzonden op dinsdag, donderdag en zaterdag. Aangezien ik jouw bestelling op aanvraag maak en met zorg inpak kan het dus 3 dagen duren voor jouw bestelling verzonden wordt. 

Voor gepersonaliseerde producten is de verwerkingstijd (tussen het plaatsen van jouw bestelling en het verzenden) 2 tot 3 weken.

Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling ontvang?

Vanaf het moment dat jouw bestelling is verzonden wordt het meestal binnen 1-3 dagen bij jou afgeleverd in Nederland. Voor België geldt een levertijd van ongeveer 2-4 dagen.

Door drukte bij PostNL (bijv. met Kerst) kan het iets langer duren voor jouw bestelling aankomt. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je hebt gekozen voor verzenden met Track & Trace ontvang je bij de verzendbevestiging een code. Deze kun je hier invullen op de website van PostNL. Let op: het kan tot 24 uur duren voordat de link werkt.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Oeps, heb je per ongeluk de verkeerde bestelling ontvangen? Neem even contact met mij op, dan lossen we het samen op.

Is jouw pakket, ondanks mijn voorzorgsmaatregelen, toch beschadigd aangekomen? Dan raad ik je aan contact op te nemen met PostNL. Kom je er niet uit, laat het mij dan even weten.

Ben je om een andere reden niet tevreden over de bestelde producten, dan kun je ze binnen 14 dagen retour sturen. Vul dit formulier in en stuur het samen met jouw bestelling terug of mail het naar jennifer@vanjehart.nl (retourkosten zijn voor eigen rekening). Zodra ik de bestelling in originele staat heb ontvangen zal ik het bedrag via de door jou gebruikte betaalwijze terugstorten.

Staat de informatie die jij zoekt hier niet tussen, bekijk dan de veelgestelde vragen of neem gerust contact met mij op via het contactformulier.

bestellen bij Je Hart